Події

24 листопада 2020 року Краус Катерина Миколаївна, доцент кафедри управління Факультету інформаційних технологій та управління Київського університету імені Бориса Грінченка, взяла участь у круглому столі Інноваційний розвиток регіону та смарт-спеціалізація Київської області: стан та перспективи розвитку в рамках заходу департаменту економіки та цифровізації Київської ОДА спільно з Інститутом економіки та прогнозування НАН України. На круглому столі будо презентовано інформацію щодо інноваційного розвитку та смарт-спеціалізації Київської області, а також інших регіонів України. Свої проєкти та бачення подальшого розвитку інноваційної екосистеми регіону представили запрошені представники бізнесу, наукових та освітніх закладів.

Директор департаменту економіки та цифровізації Київської облдержадміністрації Погребна Н.О. виступила з доповіддю щодо інноваційної діяльності промислових підприємств Київщини та пріоритетами розвитку інноваційно-орієнтованих галузей економіки Київщини (на засадах смарт-спеціалізації).

Старовойтова А. – директор КП “Агенство регіонального розвитку” представила у своїй презентації інноваційний індустріальний бізнес-парк Славутич перший в Україні муніципальний інноваційний індустріальний бізнес-парк (https://arr.in.ua/innovaczijnyj-industrialnyj-biznes-park-slavutych/).

 

9-13 листопада 2020 року студенти ІII-го курсу спеціальності 073 “Менеджмент” в рамках діяльності центру розвитку компетентностей кафедри управління «Реінжиніринг бізнес-процесів»долучилися до всеукраїнськогопроєкту "UGEN Challenge Audit" (https://www.facebook.com/events/350280719364786/).

Компанії-учасники: EY, Deloitte, Mazars, KPMG.

Щиро вітаємо наших студентів 3 курсу спеціальності менеджмент Поліну Голуб та Ангеліну Величко з успішним проходженням повного курсу та отримання сертифікатів.    

 

Є лише один спосіб зробити велику роботу – полюбити її!

©Стів Джобс

Магістр – наступний за бакалавром освітній рівень, який дає змогу прогресивній молоді з загальним базисом знань, отриманих на бакалавраті, стати «мегагуру» в певному напрямку. Навчання на другому магістерському рівні спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" свідчить про раціональне мислення, тяжіння до наукових пізнань та удосконалення навичок проведення наукових досліджень у тісному взаємозв’язку із прикладними кейсами сучасного ринку фінансових, банківських та страхових послуг. Черговим підтвердженням цьому стали результати попереднього захисту кваліфікаційної магістерської роботи, який відбувся 23 листопада 2020 р. на кафедрі фінансів та економіки в режимі online на платформі GoogleMeet.

Попередній захист відбувся з метою встановлення відповідності досліджень вимогам до оформлення, змісту та структури роботи, визначення ключових положень дослідження. Також наставницька команда у складі завідувачки кафедри фінансів та економіки, д.е.н., доц. Ольги Сосновської та керівників кваліфікаційних магістерських робіт для позитивно оцінених робіт оголосила про допуск до захисту на засіданні ЕК, акцентувала увагу на дотриманні здобувачами вимог до оформлення та порядку подачі магістерської роботи до захисту, визначила організаційно-часові аспекти відповідних підготовчих процедур.

Бажаємо нашим магістрантам здоров’я в сучасних умовах пандемії та успіху в доопрацюванні своїх науково-прикладних здобутків для успішного їх презентування на захисті!

 

 

18 листопада 2020 року на Факультеті інформаційних технологій та управління відбулась зустріч із Кучеровською Вікторією, адміністратором проектів ТОВ «АККОРДГРУП». Тема розмови актуальна та важлива: ким працювати в IT, якщо ти не програміст?
Вікторія поділилась власним досвідом та досвідом працівників своєї компанії побудови кар'єри в ІТ галузі випускниками різних спеціальностей. Вікторія здобула в Університеті Грінченка різні кваліфікації: математик, фінансист, менеджер, тому її досвід та практичні поради були дуже корисні студентам. На зустрічі точились жваві дискусії про необхідні навички для різних посад в ІТ. 
Ми дякуємо Вікторії за щирість та відкритість і сподіваємось, що багато із присутніх уже внесли в свій план побудови кар'єри необхідні уточнення.

 

В ході робочої зустрічі з партнерами було обговорено напрацювання в рамках першого етапу реалізації проєкту, а саме: роль інституту освіти для сфери цифрового підприємництва в Європі і світі.

Краус Катерна Миколаївна, доцент кафедри управління, зауважила, що робочою групою від КУБГ було досліджено цифровий простір інституту креативного індивідуума/студента в цифровому підприємництві, що формує нову економічну віртуальну цифрову реальність через співвідношення цифрових навиків, інтелекту, мислення та бачення на цифрові ідеї та інститут цифрової освіти. Визначено важливу роль становлення цифрового освітнього простору у ході цифровізації економіки, адже він формує “цифрову людину” з новими знаннями й здібностям, що конче потрібно для майбутньої цифрової спільноти. Катерина Миколаївна зазначила, що до рушійних сил цифрового освітнього простору було віднесено наступні формальні інституції: цифрові правила, цифрові знання, цифрову інформацію, цифровий порядок. Названо неформальні цифрові інституції інституту освіти, а саме: цифрове виховання, цифрові традиції, цифрові цінності, цифрове бачення, цифрове мислення, цифрове сприйняття.

Професор кафедри фінансів та економіки Краус Наталія Миколаївна в ході обговорення представила особливості інституту освіти, що притаманні для нього на етапі становлення цифрового підприємництва, а саме: реалізм та базування на інтересах і цінностях головних стейхолдерів; стратегічний фокус та релевантність. Аргументовано низку умов, що потрібні для успішної роботи інституту освіти в цифровому підприємництві. Доцент кафедри управління Штепа Олена Валентинівна загострила увагу партнерів на обговоренні особливостей навчання у напрямі практичної реалізації тріади: “цифрова грамотність – цифрова мобільність – цифрова комерційна компетенція”, чим визвала жваву дискусію партнерів.

Більше 20 учасників-членів робочої групи, мали змогу в ході обговорення обмінятися цінними думками, надати корисні практичні поради та прийняти рішення в частині якісного і ефективного виконання поточного етапу проєкту.

 

Міжнародна асоціація університетів, у співпраці з її партнерами та членами, протягом листопада-грудня 2020 року проводить серію вебінарів на тему “Майбутнє вищої освіти”.

17 листопада 2020 року Міжнародна асоціація університетів організувала веб-семінар на тему “Майбутнє вищої освіти – цифровий вимір: без доступу! – У цифровому світі”, до якого долучилась координатор із міжнародного співробітництва Факультету інформаційних технологій та управління, к.е.н., доцент Олена Валентинівна ШТЕПА.

Під час цього веб-семінару учасники ділились досвідом щодо викладання та навчання, обговорювали потенційні нововведення, що виходять за рамки пандемії. Однак досвід перебування на карантині виявиив нерівності цифрових можливостей. Глобальний звіт Міжнародної асоціації університетів про вплив Covid-19 на вищу освіту продемонстрував нерівність між університетами - деякі вже мали відповідну інфраструктуру до пандемії і змогли повністю перейти на дистанційне навчання. Інші установи і зараз не володіють необхідною інфраструктурою. У деяких випадках викладачі та студенти не мають доступу до необхідних пристроїв та належного підключення до Інтернету з дому. Під час цього семінару експерти обговорили, як ця безпрецедентна ситуація впливає на вищі навчальні заклади, включаючи викладачів та студентів, а також на реалізацію права на освіту.

Усього участь у вебінарі узяли понад 100 спікерів з різних університетів із 50 країн світу.

Сьогодні, цифровий вимір, розвиток цифрового середовища та глобальної мережі охоплює практично всі сфери життя.

 

29 жовтня 2020 року члени наукового товариства ФІТУ та викладачі факультету взяли участь у онлайн семінарі-практикумі «Напрями впровадження досвіду розвитку академічної чесності майбутніх фахівців університетів Європи в систему вищої освіти України», що проводився в рамках роботи Школи академічної доброчесності Київського університету імені Бориса Грінченка. Спікерка – викладачка фахового коледжу «Універсум» Дана Сопова ознайомила учасників з європейським досвідом впровадження принципів академічної доброчесності.